петък, 4 януари 2013 г.

Ноктопластика

Здравейте, мацки :)
От няколко месеца не съм правила нито една публикация, но за това си има 2 основателни причини. През 2012г. на лаптопа ми въобще не му вървеше. Първо му счупих дисплея. След като ми го оправиха и ми го върнаха от сервиза на същия ден реши да му изгори дъното :@ .. и трябваше да чакам цели 2 месеца (октомври-ноември), за да ми доставят някакви части от чужбина. Втората причина е, че бях за известно време в Германия (основна цел - да си купя кола), Австрия, Унгария, Сърбия.. и нямах възможност, а и време за блога. Докато бях в чужбина въобще нямах време да ходя по магазини, но все пак успях да се сдобия с няколко от пигментите на ESSENCE (по натам ще направя публикация за тях).
И така....
~~~
Обожавам дългите нокти и преди три-четири години започнах редовно да ходя на ноктопластика. Тъй като ми излизаше доста скъпо, реших сама да си ги правя. Започнах внимателно да наблюдавам маникюристката ми и така се научих. Купих си всички необходими материали (печка, обезмаслител, гелове и т.н.) и мисля, че доста добре се справям (задоволително). Ето няколко снимки на които случайно попаднах ровейки се в лаптопа ми. Не са от най - хубавите идеи за маникюр, но просто не можах да намеря останалите снимки. Извинявам се за лошото качество, но са от преди 2г. някъде, а тогава не знаех, че съществува така наречения Macro ефект.





Betty Silver ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар