понеделник, 7 януари 2013 г.

Демакианти/ + подарък


   Здравейте, мадами!

Една доста кратка публикация от мен относно това с какво почиствам грима си :)
Преди използвах кърпички за почистване на грим - бързо става, лесно премахват грима, но са много груби за очите, според мен. А за тоалетното мляко - от майка ми, а и от курса ми по декоративна козметика и грим знам, че не е хубаво да се почиства грима с него, най вече очите. А и не се препоръчва да се използва от млади момичета. Мицеларна вода все още не съм ползвала и не мога да изкажа мнение, тъй като не съм компетентна, но по това което съм прочела в други блогове, то определено бих си взела и ще го направя. :)
Сега ще ви покажа с какво си премахвам грима.

На снимката в ляво е разгримиращия лосион на Douglas.
Цена за 200мл.: 20,00лв.
В дясно е лосиона за отстраняване на грим на LR.
Цена за 125мл.: 32,50лв.


От двата предпочитам този на LR, защото:
- има хубав ненатрапчив аромат
- по - икономичен е (имам го от септември и виждате на снимката колко още ми е останал, при положение, че се гримирам по 2 пъти на ден, а и майка ми го е ползвала няколко пъти; този на Дъглас ми е от преди 3 седмици)
- по - лесно премахва водоустойчив грим (премахва всякакъв грим без никакви усилия)
- не оставя мазни следи, за разлика от този на Douglas, който е ужасно мазен.
- подходящ е за дами, които носят контактни лещи
- има подхранващи вещества, които се грижат за нежната и чувствителна кожа на очите.





























~~~
Lash Architect 4D на L'OREAL си я купих преди 1-2 месеца (ползвана е веднъж от мен и веднъж от майка ми)...НО не съм обърнала внимание, че е водоустойчива, а аз не ползвам такива спирали. Така че, ако някоя от вас я желае, с удоволствие бих ѝ я подарила (само за София) :)




А вие какъв дегримьор ползвате?




Betty Silver ♥


2 коментара:

  1. Полезна статия!Аз предпочитам да си махам грима на лицето с мокри кърпички, по-лесно е за това.Иначе на очите си махам със почистващо мляко или съм ползвала такъв двуфазен лосион на NIVEA.Междодругото за пръв път чувам, че не е добре да се ползва мляко за почистване.Можеш ли да дадеш малко повече инфо защо?:)

    P.S. Хубав подарък:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Оо, муце ама никаква идея си нямам защо - наистина от много хора съм го чувала, но така и не съм се интересувала какви са причините. :))) ..все пак, ако разбера от някъде, ще ъпдейт-на публикацията и ще споделя. :)

      Изтриване