неделя, 3 февруари 2013 г.

A gift by Golden Rose


Здравейте!
Сега ще ви представя два нови продукта на Golden Rose, които ми бяха предоставени от тях за проба, за което им благодаря ♥. Бяха запечатани и сложени в много сладурска розова торбичка.




Първият продукт е спирала - Sexy Black Mascara. Преди известно време я бях видяла в Lily и толкова много се колебаех дали да си я взема, но размислих, единствено и само, защото имам над 10 спирали, а както може би знаете този продукт не трябва да се използва повече от половин година след отварянето му. Имам всякакви спирали - от 3лв., от 20лв., както и от 50лв. и определено тази спирала не отстъпва по нищо на тези от по - високия ценови клас. За опаковката няма какво друго да кажа, освен - разкошна. Както може да видите от снимките по - долу е в розов цвят с дантела от задната страна.




 За четката, която е гумена, бих казала, че е страхотна и много удобна, тъй като заради удебелението в горната си част по - лесно се достигат късите миглички. Формата на четката да не ви стресира - нанасянето е много лесно. На моите мигли се постига невероятен обем и дължина.


Вторият продукт е Kajal Stick, който все още никъде не съм срещала в търговската мрежа. Никога до сега не съм ползвала такъв тип продукт и ми беше доста интересно като го видях. Нужно е само едно нанасяне за постигане на идеално наситен черен цвят. Подходящ е и за нанасяне във водната линия на окото. Опаковката му е много интересна - с панделка на капачето и е доста здрава - няма вероятност да ви се отвори в чантата.




Ето и снимка на която съм с двата продукта. Тук съм 10 часа след поставянето им :) (малко късно се сетих да се снимам)



Betty Silver ♥



4 коментара:

  1. Много харесвам ревюто ти, полезно е и добре написано. Тази спирала ме заинтригува и мен, каял стик също не съм ползвала, но като гледам ефекта е като молив опушен с четка, супер!

    ОтговорИзтриване
  2. Спиралата и мен ми е един от фаворитите, а Kajal Stick-а обмислям и аз да го пробвам. :)

    http://beautifulladyfm.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  3. Да не си дистрибутор на Golden Rose ? И ако си, как се става, защото аз съм им голяма фенка и много бих искала да им стана дистрибутор и да предлагам и на приятелки.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хаха.. Не съм чувала за такова нещо като дистрибутор на Golden Rose :)

      Изтриване