понеделник, 11 март 2013 г.

Prettybox (for Pretty Ladies) - March

Здравейте, pretty ladies <3


Изключително съм щастлива, че вече и в България е достъпна такава услуга, като всепознатите: Glossybox, Birchbox etc. и това е Prettybox. Разглеждала съм толкова много публикации в различни чуждестранни бюти блогове за тези кутии и като разбрах, че и в България вече има много се развълнувах и веднага се абонирах. Цената на кутията е 24,99лв. с включена доставка до вашият дом...
За тези които не знаят за какво става дума:


Повече информация за Prettybox и как да се абонирате ще намерите във Фейсбук страницата им..
..както и в сайта им: http://www.prettyboxbeauty.com/ - (coming soon)
В четвъртък докато бях на училище майка ми ми се обади, за да ми съобщи, че кутията е пристигнала.. едва дочаках края на учебния ден.. :3
PRETTYBOX раздадоха по един допълнителен продукт на първите 20 които са се абонирали(а на останалите 10% отстъпка). Оказа се, че и аз спадам към тях, а не знаех <3
Определено се изненадах много приятно <3


Въпреки че имаше доста разочаровани от съдържанието на първата кутия, на мен лично ми хареса. Всъщност аз на всичко се радвам.. но наистина подкрепям мнението, че кутията не може да струва 25лв. като реалната стойност на продуктите вътре едва ли надвишава и половината от тази сума, но..
... както и да е!
Сега нека ви покажа какво се крие вътре:



1. INGLOT Under Makeup Base (мостра - 1бр.)
- Оригинален размер: 19.50лв./30мл.
'Матираща база за лице, запълваща неравностите и прикриваща несъвършенствата по кожата. Нанася се след крема, преди фон дьо тена, малко количество в Т-зоната или на цялото лице, оставя се да изсъхне 1,2 мин, след което поставяте фон дьо тена. Матира лицето за по - дълго и задържа грима през целия ден.' 



Първи впечатления: кожата става кадифено мека, гладка, изравнява тена и както се обещава наистина матира лицето и се прикриват всички несъвършенства. Продукта е доста икономичен, тъй като е необходимо съвсем малко количество за цялото лице. На мен указаните 1,2 мин. ми се сториха малко.. за това изчаках около 5, за да изсъхне напълно. :) В допълнение получаваме и 20% отстъпка от цената при закупуването на този продукт.
Но не мисля да се възползвам, тъй като след около 2 часа кожата ми започна супер много да лъщи. Може би тази база е по - скоро подходяща за хора със суха, нормална кожа :)

2. CREME 21 (2бр. x 15мл.)
- Оригинален размер: 4.70лв./150мл.
'Creme 21 е нежна грижа за кожата за всеки ден и повод. Създадена през 1969г. в Германия, Creme 21 е марка, издигната в култ. Хидратиращият Creme 21 е обогатен с ценни съставки като витамин E, натурално бадемово масло и про витамин B5. Съхранява влажността на кожата и я прави нежна и мека. С характерен за марката свеж аромат, кремът се нанася лесно и попива бързо. Дерматологично тестван.' 



Първи впечатления: Има невероятно нежен аромат. На моята кожа попива за отрицателно време и я хидратира. От четири дена вече го ползвам и кожата ми на ръцете, която по принцип е много суха, стана страшно мекичка. Така че този продукт отива в кошницата с нещата, които имам намерение да си взема. :)

3.  FIGS & ROUGE (оригинален размер - 8мл.)
- Оригинален размер: 7.50лв./8мл.
Figs & Rouge Lip Balm е 100% натурален продукт. Препоръчва се за омекотяване и успокояване на сухи или раздразнени устни, лице и тяло, подходящ за всеки тип кожа. Използвани са 100% чисти, натурални и органични съставки.





Първи впечатления: Това балсамче, предназначено за устни, лице и тяло, е любимото ми нещо от цялата кутия и единственото в пълен размер. Аз го нанасям само върху устните - хидратира и омекотява. На снимките виждате в колко сладурска (ретро) кутийка е. Спечели ме с това, че е 100% натурален продукт и сертифициран. Има много странно-грапава текстура.. нанесен върху устните веднага се разтапя. Аромата му не е особено приятен, но не е и такъв, че само заради това да не искам да ползвам продукта. Мирише ми на нещо между здравец и роза.
Кликвайки ТУК  може да разгледате какви други неща предлагат Figs & Rouge. Опаковките на всички продукти са много цветни и интересни. Определено се замислям да пробвам и други от балсамчетата. 

4. BM BEAUTY Peachy Glow Blusher (1гр.)
- Оригинален размер: 18.50лв./4гр.
'100% минерална натурална формула, с висока наситеност, пудрата на bm Beauty не пречи на кожата да диша, не запушва порите, не съдържа парабени, синтетични бои и аромати, животински продукти, филъри, нано-частици, bismuth oxychloride. Продуктите не са тествани върху животни и са одобрени от BUAV и PETA.'




Страшно много ми харесва този руж. Определено бих си взела и оригиналния размер, но само че в друг цвят. Този също ми допада, но повечето ми дрехи са в розови цветове, така че ще заложа и на такъв нюанс руж. 

5. SKINETICA
- Оригинален размер: 16.00лв./100мл.
'Произведен в Лондон, SKINETICA е уникален продукт против кожните недостатъци (акне, петънца, пъпчици). С видим ефект до 2-3 дни, дерматологично тестван и с доказано качество без никакви странични ефекти. Не омазнява и не съдържа токсички вещества.'


Първи впечатления: Не мога да се похваля с хубава кожа и определено имах нужда от продукт, който да се справи с моята, която е доста акнетична. И този продукт успя. Наистина след тридневно ползване забелязах драстично подобрение. Задължително ще си го поръчам :)

6. JONZAC Eau Thermale (мостра - 2бр.)
- Оригинален размер: 34.90лв./50мл.
'Рехидратиращ крем за чувствителна нормална и смесена кожа. С термална изворна вода Jonzac и липиди. С ежедневна употреба леката му текстура дълготрайно хидратира и освежава кожата. Термалната вода Jonzac ускорява клетъчната регенерация и подсилва кожната бариера.'



Това са бонус мострите, които получихме първите 20 поръчали мартенската кутия. Всъщност за първи път чувам за тази марка. JONZAC Eau Thermale може да се използва сутрин и вечер. Също така е идеален и за основа. Отличава се е регенериращи, успокояващи и противовъзпалителни свойства
Не съм ги използвала, тъй като моята кожа е мазна. Дадох ги на майка ми, която остана доволна от няколко дневната им употреба.
Този крем определено няма да си закупя, но бих изпробвала мицеларната вода на Jonzac.

*П.П: Следете блога ми, тъй като скоро ще има нов Giveaway ♥



Betty Silver ♥



2 коментара: