вторник, 5 юли 2016 г.

Органична вода от лайка

Органична вода от лайка - много много много любим продукт. Получих го в една от кутиите за които съм се абонирала (Biosense). Това ми е трето шишенце - вече е на привършване и непременно ще си го закупя отново. Подходящ е за всеки тип кожа, но ако имате като моята - суха, чувствителна, и с лунички, то предполагам ще харесате спрея. Продукта е на марката Alteya Organics, сертифициран и се произвежда в България. Преди въобще не се заглеждах по българска козметика.. някак си просто това, че нещо е българско не ми вдъхваше доверие, а и ниските цени ме караха да си мисля, че и качеството е ниско. Определено съм грешала. Покрай бюти кутиите открих толкова много български производители с качествени продукти и този е един от тях.



"Органичната вода от лайка е направена с парна дестилация на свежи листа на лайка. Флорна вода, която може да се използва за да тонизира и успокои кожата, особено сухата и чувствителна кожа. Има леки изсветляващи свойства и е подходяща за тъмни кръгове под очите и за просветляване на косъмчетата по лицето. Свежият и сладък аромат отпуска ума и предразполага към спокоен сън."

От както ползвам спрея - около 8 месеца, лицето ми се избистри, изравни ми се тена и луничките изсветляха. Забелязвам, че действа благоприятно и успокоява раздразнената кожа. Дали помага срещу тъмни кръгове не мога да кажа, тъй като нямам. Единственото което не ми харесва във флоралната вода това е аромата - малко неприятен - мирише на кисело и определено не може да се нарече "свеж и сладък". Но вече свикнах и не ми пречи, а пък и не се задържа дълго върху кожата. Цената е много достъпна - около 5лв (100мл.). Не мога да кажа дали спрея е икономичен, защото аз си пръскам постоянно и по много. А сега е и лято, жега - когато ми е топло използвам водата за освежаване през деня и пръскам директно върху грима. 

Ще се радвам да ми кажете, ако сте я ползвали дали ви харесва. А коя е вашата любима флорална вода? 






1 коментар: